پری ها ، دلنوشته های یک دختر

پری ها ، دلنوشته های یک دختر
دلنوشته هایی برای زنان و دختران ، اشعار عاشقانه و مطالبی برای دختران 
نويسندگان

 

سالها پیش که بچه بودم جلوی خونمون کلی درخت بود روبروی خونمون باغ  پر از میوه بود

که قبلا براتون تعریف کردم .بعد از چند سال شهرداری اومد جلوی خونمون به جای اون

 درختهایی که قطع کرده بودند سرتاسر خیابونمون نهال کاشتن. یادمه 

یه وقتایی که بچه های کوچیک از اون نهال ها اویزون می شدن تا نادر می دید می رفت

بهشون می گفت اگه بزارید بزرگ بشه کلی توت می تونید بخورید و تا یه مدتی کارش مراقبت از

نهال های جلوی خونمون بود یه وقتایی می رفت کنار نهال ها می نشست و تا وقتی

اونجا بود بچه ها به نهال ها نزدیک نمی شدن خلاصه که تا نهال ها بزرگ شدن ما

کلی حرص خوردیم از بس بچه های فسقلی محل و از دور و بر نهال ها دور

می کردیم . الان چند سالی گذشته و اون نهال ها برای خودشون درختهای بزرگی

شدن که وقتی بهشون نگاه می کنم انگار به بچه هام نگاه می کنم برای خودشون

حسابی قد کشیدن و پر ثمر شدن . یک شب نادر گفت بیا بریم توت بچینیم .گفتم چیه

هوس توت کردی،گفت کنار خیابون نیم کیلو توت کلی پولشه اونوقت ما

جلوی خونمون پره درخت توته بهش نگاه نمی کنیم. گفتم باشه اخر شب که

خیابون خلوته بیا با ناصر بریم (اون یکی برادرم ) خلاصه ساعت حدودای یازده

 شب سه تایی با یه ملحفه و یه سبد رفتیم جلوی در خونمون . من و نادر ملحفه رو

 گرفتیم و ناصر شروع کرد به تکون دادن درختها. وای توت بود که می خورد توی

سر و کله مون و توی ملحفه ای که با دستامون گرفته بودیم

منم از ذوق بلند بلند می خندیدم و برادرام با خندیدن من می خندیدن .خلاصه چهار پنج

تا درخت و تکوندیم و سبدمون و پر از توتهای بزرگ و شیرین شد. یاد بچه گی هامون

 افتادم روزهای تابستونی که با پسرا می رفتیم باغ همسایمون و شاه توت می خوردیم

 و چقدر می خندیدیم انگار برگشته بودم به اون زمانها از شاخه توت می چیدیم و برای

خوردن توتهای ابدار توی سرمون موقع تکون دادن شاخه ها کلی ذوق می کردیم .

پیش خودم گفتم ادم می تونه با کوچکترین کاری شاد باشه و کودکی کنه مثل همین توت

چیدن ، چقدر لذت بخش بود

لحظه هاتون به شرینی توت های خیابون ما



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: توت, خندیدن, کودکی
[ دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ ] [ پری ها ]
.: Weblog Themes By موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ پری ها، ویژه دختران و زنان ایران زمین خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 8041
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1